Met deze scan krijg je een snelle analyse van jouw posities in Google en het organisch verkeer uit Google. Je krijgt inzicht of je website aansluit bij het zoekgedrag en de verbetermogelijkheden.
We zien dit product als een mogelijkheid om met jou en jouw bedrijf kennis te maken. We raken in gesprek over het verleden en de verbeteringen die aan de website mogelijk zijn. Voor een goede vindbaarheid gelden veel algemene principes, maar er zijn zeker ook bedrijfsspecifieke aspecten. Die kunnen we dan meteen bespreken en meenemen in de analyse.
Hoe werkt het?
Je geeft ons de naam van jouw website en een lijst van 50 zoektermen waarop je gevonden wilt worden. Je geeft ons ook een website van een concurrent.
Met software vergelijken we de twee websites. Je krijgt dan een overzicht met:
– positie per zoekterm, en die van de concurrent;
– zoekvolume in Google van de zoektermen;
– welke specifieke informatie (Rich Snippets) van je website is zichtbaar in Google (afbeeldingen, veel gestelde vragen, sitelinks, reviews, samenvattingen of video’s);
– je kunt ook zien of jouw website in de AI Overviews toont;
Wat krijg je?
Na deze scan weet je precies hoe je ervoor staat. Je weet van alle zoektermen de positie in Google en weet je waar er nog potentie is. Hiermee kun je nieuwe pagina’s voor je website ontwikkelen en andere acties in gang zetten.
De kosten van een scan zijn €150.- exclusief btw.