Wil jij vertrouwen uitstralen en de ervaringen van je klanten laten zien?
Lees meer ›Hoe kan ik locatiegegevens van Google uitzetten?
Locatiegegevens van Google uitzetten. Hoe werkt dat?
Lees meer ›Update Google Analytics account
Met de introductie van AVG is het nodig de instellingen van Google Analytics langs te lopen.
Lees meer ›Hoe scheid ik het SEO kaf van het koren
Hoe kan je zien dat iemand er echt verstand van heeft van SEO? Hoe kies ik zo iemand? Het hart van zoekmachine optimalisatie Zoekmachine optimalisatie gaat over techniek, structuur, inhoud en linkvermeldingen. En dat is nogal wat
Lees meer ›Het nationaal e-mail onderzoek van Blinker
Een aantal zaken uit het E-mail Onderzoek van Blinker op een rij (Bron: Nationaal E-mail Onderzoek Blinker) : Wat ontvangen we aan mail en waar lezen we het?
Lees meer ›Negen redenen om je account van Google Mijn Bedrijf bij te werken
1. Het is belangrijk.
Lees meer ›Het meten en instellen van websitedoelen in Google Analytics
Elke website heeft een doel. Minimaal één, maar het kunnen er ook meerdere zijn.
Lees meer ›Op welke zoekwoorden ga ik me focussen?
Je hebt zelf een goed overzicht van de producten en diensten die je levert. Maak hiervan lijstjes met relevante zoekwoorden en rubriceer ze.
Lees meer ›Waarom is SEO interessant voor de ZZP’er?
ZZP’ers zijn specialisten Als ZZP’er heb je veel kennis van een bepaald onderwerp. Met passie en toewijding pas je die kennis toe. Na verloop van tijd weet je precies welke groep mensen geïnteresseerd is jouw diensten.
Lees meer ›Waarom webstatistiek niet saai is
Statistiek is op zich natuurlijk gewoon saai: cijfers in de vorm van een grafiek of staafdiagram.
Lees meer ›