• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Virunga online communicatie en webdevelopment

Virunga

Online communicatie & Webdevelopment

online communicatie & webdevelopment

0592 - 34 09 19
  • Home
  • WordPress
    • Waarom een WordPress website?
    • Een nieuwe WordPress website – maatwerk
    • Onderhoudsabonnement WordPress
    • Webhosting
  • SEO
    • Hoe werkt SEO?
    • Goed vindbare website
    • Google review sterren in zoekresultaten
    • Hoger in Google
    • SEO specialist
  • Social media
    • Succes met social media
    • Social media adverteren
  • Online marketing
    • Adverteren
    • Social media campagne
    • Google Adwords campagne maken
    • Nieuwsbrieven
    • Effectief blogs schrijven
    • Online marketing – abonnement
  • Ons werk
    • Business
    • Toerisme
    • Zorg
    • Groen
    • Webshop
    • Zelfstandigen – ZZP
  • Kenniscentrum
    • Vindbaarheid in Google
    • Online marketing
    • WordPress websites
    • Trainingen
      • Training Goed Vindbaar in Google
      • Training Google Analytics
      • WordPress werkochtend
      • Training starten met Social media
  • Over Virunga
    • Klantcases
    • Referenties
    • Marcel Pol
    • Ellen Kruize
    • Aart van Voorthuizen
    • Privacy verklaring
  • Contact

Training Google Analytics

Als je niet weet hoeveel bezoekers via welk kanaal (Google, Google Adwords, Social, nieuwsbrief, via andere sites) op je website komen, dan kun je ook geen online marketingplan maken.

Als je geen doelen in Google Analytics hebt gedefinieerd, dan kun je ook niet bepalen welk marketingkanaal interessant voor je is.

Als je het laatste half jaar niet naar Google Analytics hebt gekeken, dan is het tijd om daar iets aan te veranderen.

In de training Google Analytics van Margreet van Daaromm.nl leert ze je de getallen van Google Analytics te lezen en begrijpen.

Onderwerpen van de training:

Inrichting account
De diverse niveaus, account, property, view en de diverse instellingen. Als taal, land, valuta,
IP-filters, goals.

Termen
Wat betekenen de veel gebruikte termen als Users, Sessions, Bouncerate, Conversions,
E-commerce, Landingpage, enzovoort.

Navigatie
Waar kun je wat vinden? Audience, Acquisition, Behavior, Conversions, Real-Time

Voor wie:
Voor eigenaren van websites die niets of bijna niets met Google Analytics hebben gedaan.

Opzet van de training
De training heeft een open karakter waarbij je mogelijkheid hebt om vragen te stellen. De groepsgrootte is maximaal 8 personen.

Praktische informatie
Tijdstip: 9.00 – 11.30
Locatie: Lauwers 1, Assen (trainingslocatie)
Trainer: Margreet van Daaromm, Google Analytics Certified.
Datum: op aanvraag

Vereisten:
Deelnemers nemen zelf een laptop mee.
Deelnemers hebben al een analytics account, weten hoe erin moeten komen en hebben een dataverzameling van minimaal 30 dagen. Als je geen Google Analytics account hebt neem dan contact op en we bekijken of we iets kunnen improviseren.

Kosten:
De kosten van de training zijn: €75,- per deelnemer exclusief btw (inclusief thee, koffie).

Primaire Sidebar

Zoeken

Trainingen

  • Training Goed Vindbaar in Google
  • Training Google Analytics
  • WordPress werkochtend
  • Training starten met Social media

Footer

Contact

Lauwers 9, 9405 BL Assen (Drenthe)
Tel: 0592-340919
info@virunga.nl

Volg ons

Facebook
Instagram
LinkedIn

Virunga, persoonlijk en betrokken

Voor online communicatie en marketing met WordPress websites

Copyright © 2023 Virunga · online communicatie & webdevelopment