Misschien heb je ooit een review geschreven waar je spijt van hebt en wil je deze bij nader inzien toch verwijderen.
Lees meer ›Ik wil beter zichtbaar zijn
Zie je de berichten van je concurrent steeds weer in je tijdlijn voorbij komen? Wil je daar graag met je eigen bedrijf tussen staan? Het antwoord daarop is meestal “ja”.
Lees meer ›Hoe schrijf je een goede testimonial (review)?
Wat is er fijner dan dat je ergens komt en dat de mensen dat al vertrouwen in je hebben. Ze hebben van iemand gehoord dat je goed werk hebt geleverd en zij willen dat ook graag. Zonder jezelf te hoeven te verkopen kun je meteen aan het werk. Dat is heel fijn. Je bent aanbevolen.
Lees meer ›Waarom maak je een klantcase?
Een klantcase is een mooie en een makkelijke manier om te laten zien wat jij voor je klant hebt gedaan. Hoe zag de samenwerking eruit en wat leverde dat op?
Lees meer ›Groeien met e-mailadressen voor de nieuwsbrief
Groeien met je e-maillijst is goed voor je marketing en het aanboren van een nieuw netwerk met contacten.
Lees meer ›Een goed blog schrijven
Wil je beginnen met een blog? Je kunt heel sympathiek overkomen. Wij laten zien hoe je kunt starten met een blog.
Lees meer ›LinkedIn inzetten om meer leads te krijgen
Een professioneel profiel op LinkedIn kan mensen aantrekken als een magneet.
Lees meer ›Wat is CPE, CPM en CTR?
Wat betekenen al deze advertentie termen? Als je gaat adverteren zie je allemaal statistieken.
Lees meer ›Wat is benchmarking?
Benchmarking is een methode om de prestaties, de werkwijze en de managementvaardigheden van vergelijkbare bedrijven met een bijzonder goede opbrengsten of bekendheid te onderzoeken.
Lees meer ›Wat is Click en Collect?
Click en collect is een super handige methode om klanten producten op te laten halen en het voordeel is data.
Lees meer ›Noodzaak om #hashtags te gebruiken
Hashtags zijn voor social media wat zoekwoorden zijn voor Google, namelijk je vindbaarheid.
Lees meer ›In 3 stappen een betere nieuwsbrief
Het is de kunst om een nieuwsbrief te schrijven die echt waardevol is voor de ander.
Lees meer ›Bouw een reputatie op met reviews
Wil jij vertrouwen uitstralen en de ervaringen van je klanten laten zien?
Lees meer ›Van marketingfunnel naar salesfunnel
De marketingfunnel en verkoopfunnel zijn cruciaal voor het vinden en behouden van klanten. Maar hoe werkt dit?
Lees meer ›