• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Virunga online communicatie en webdevelopment

Virunga

Online communicatie & Webdevelopment

online communicatie & webdevelopment

0592 - 34 09 19
  • Home
  • WordPress
    • Waarom een WordPress website?
    • Een nieuwe WordPress website – maatwerk
    • Onderhoudsabonnement WordPress
    • Webhosting
  • SEO
    • Hoe werkt SEO?
    • Goed vindbare website
    • Google review sterren in zoekresultaten
    • Hoger in Google
    • SEO specialist
  • Social media
    • Succes met social media
    • Social media adverteren
  • Online marketing
    • Adverteren
    • Social media campagne
    • Google Adwords campagne maken
    • Nieuwsbrieven
    • Effectief blogs schrijven
    • Online marketing – abonnement
  • Ons werk
    • Business
    • Toerisme
    • Zorg
    • Groen
    • Webshop
    • Zelfstandigen – ZZP
  • Kenniscentrum
    • Vindbaarheid in Google
    • Online marketing
    • WordPress websites
    • Trainingen
      • Training Goed Vindbaar in Google
      • Training Google Analytics
      • WordPress werkochtend
      • Training starten met Social media
  • Over Virunga
    • Klantcases
    • Referenties
    • Marcel Pol
    • Ellen Kruize
    • Aart van Voorthuizen
    • Privacy verklaring
  • Contact

Social media adverteren

Drie verschillende fases
In het adverteren kun je doelen stellen en acties inzetten om jouw doel te behalen. Dit kan zowel voor Facebook, Instagram en LinkedIn ads.

1. Kennismaking
Eerst laat je mensen kennismaken en geef je informatie over je bedrijf. Het is belangrijk om te laten zien waarom jou product of dienst waardevol is voor de klant. Je wil graag meer volgers en meer mensen bereiken.

2. Afweging
In deze fase kennen mensen je bedrijf of je naam. Het kan zijn dat ze een product of dienst nodig hebben. Het is dan van belang dat ze weten dat jij laat zien wat je hebt. We kunnen ze bewustmaken van je producten/diensten met een carrousel waarin we verschillende items laten zien.

3. Actie
Het is nu tijd voor aanbod met een aanbieding of een unieke kans. In deze fase gaan we voor conversie. Je kunt daarbij denken aan de deelname aan een event, een tijdelijk actie of aanbieding. Hier willen we mensen via knoppen tot actie over laten gaan.

Starten

Om te beginnen heb je een aantal zaken nodig:

  • Een bedrijfspagina die goed is ingericht
  • Een businessaccount
  • Een advertentieaccount
  • De betalingsmethode via je creditcard
  • Je doelen voor het adverteren
  • Je advertentie budget (minimaal €50 – FB / €100 – LI per week waarin je de advertentie wil vertonen)
  • Teksten, webpagina’s en beelden

Instellen van account
Het inrichten van de pagina en de verschillende accounts doen we samen. Je bent en blijft eigenaar van je eigen accounts. Wij ondersteunen, helpen en adviseren je in de beste methode voor het meeste resultaat.

Het maken van de advertentie kun je aan ons toevertrouwen. Wij stellen de advertentie voor je op en geven je een voorbeeld van hoe dit eruit gaat zien. We nemen deze stappen samen met je door. Zo ben jij altijd op de hoogte.

Doelen
Per fase kun je doelen stellen. Het is belangrijk om dit planmatig aan te pakken. Bij elke fase kun je een doelgroep instellen op leeftijd, plaats, geslacht, beroep en interesses.

Evalueren
Na de advertentieperiode bespreken we samen de resultaten en stellen we eventueel de advertentie bij of gaan we samen werken aan de volgende fase of het nieuwe doel. Probeer verschillende mogelijkheden uit en bekijk het beste resultaat.

Actie: Wil jij één maand kennismaken met adverteren op social media?

Wij hebben een kennismakingspakket ontwikkeld waarmee je gedurende één maand kunt kennismaken met adverteren op Facebook/Instagram. Je zit nergens aan vast en kunt het gebruiken wanneer je het echt nodig hebt.

1. Facebook advertentieaccount inrichten
Heb je altijd al willen adverteren op Facebook, maar vind je het instellen van de businessaccount ingewikkeld? Laat onze social media expert je dan helpen.

  • Je businessaccount aanmaken
  • De beheerders toevoegen en instellen
  • Je advertentieaccount instellen
  • Je betalingsmethode via je creditcard instellen

2. Verzorgen van een Facebook advertentie gedurende 1 week

  • Ontwikkelen van een passende advertentie
  • Hashtag onderzoek
  • Het plaatsen en volgen van de advertentie

Het resultaat wordt na 3 weken beoordeeld.

Kosten kennismakingsactie:
Instellen business en advertentieaccount Facebook (Instagram) – eenmalig: €120,-
Advertentie maken, plaatsen en volgen: €60,-
Advertentiebudget: €50-100,- voor de eerste week.

Je kunt Ellen Kruize bellen voor meer informatie op: 0592-340919

Dit kan zowel voor advertenties op Facebook, Instagram en LinkedIn. In dit voorbeeld hebben we Facebook genomen.

Primaire Sidebar

Social media

  • Succes met social media
  • Social media adverteren

Online marketing

  • Adverteren
  • Social media campagne
  • Google Adwords campagne maken
  • Nieuwsbrieven
  • Effectief blogs schrijven
  • Online marketing – abonnement
Heb je altijd al willen adverteren op Facebook, maar vind je het instellen van de businessaccount ingewikkeld?

Footer

Contact

Lauwers 9, 9405 BL Assen (Drenthe)
Tel: 0592-340919
info@virunga.nl

Volg ons

Facebook
Instagram
LinkedIn

Virunga, persoonlijk en betrokken

Voor online communicatie en marketing met WordPress websites

Copyright © 2023 Virunga · online communicatie & webdevelopment