Je wil gevonden worden en online zichtbaar zijn. Richt je communicatie goed in, zodat je snel resultaat hebt. Als ondernemer komen er honderden dingen op je pad. Het is de kunst om die zaken allemaal goed te doen. Je online communicatie blijft als eerste liggen als je het druk hebt. Je wil die tijd liever in je klanten steken. Maar je wil wel graag gevonden en gevolgd worden door bezoekers van je website. Wat is dan wijsheid?
Het is de kunst om te bouwen aan een online communicatiestrategie, waar je het laaghangend fruit van kan plukken.
Voor jou zijn het allemaal vragen. Misschien maakt het je ook onzeker. Aan welke korte en lange termijn doelen wil je werken? Wat heb je nodig om daar te komen? Waarover kan je schrijven, foto’s en video’s delen? Wat wil je laten zien?
Wat is nou wel en niet geschikt?
Daar kunnen we het over hebben. Als ondernemer en online communicatie adviseur ben ik dagelijks bezig om te begeleiden in de juiste keuzes en werkwijzen voor klanten. Welk onderwerp? Wat kost het minste tijd en levert het meeste op? Hoe ziet je website er uit? Wat kan beter op Linkedin?
Samen kunnen we sparren wat voor jou werkt.
Je website is jouw archief. Daar kan je bijvoorbeeld eens per maand een artikel op zetten. Dat artikel deel je dan online via jouw social media. Na het lezen willen mensen zich misschien op jouw nieuwsbrief inschrijven. Dat willen ze alleen als jij waardevolle items publiceert over onderwerpen waar ze behoefte aan hebben. Wat is het meest waardevolle item? Wanneer geef je teveel weg?
Misschien wil je eens gebruiken maken van mijn tijd en kunnen we samen kijken wat voor jou het beste is met resultaat.
Neem contact op