Je wilt op alle denkbare manieren in Google gevonden worden. Je hebt daarvoor al een aantal dingen gedaan en je vraagt je af of het beter kan. Je hebt als ondernemer veel te doen en het ligt voor de hand dat je niet alle ontwikkelingen op SEO gebied kunt volgen en ook niet zelf kunt uitvoeren . Maar, je wil wel graag goed gevonden.
Je wilt lokaal vindbaar zijn
Als je je product vooral lokaal levert, dan wil je lokaal goed vindbaar zijn. Wat ga je daar voor doen? Je begint met een goede Google Mijn Bedrijf account, maar hoe krijg je het maximale aantal vertoningen van je account in de zoekresultaten?
Je wilt vindbaar zijn met de juiste zoektermen
Je bent vast al vindbaar met een aantal zoektermen die bij je producten of diensten passen. Zou er meer zijn? Meestal zijn er meer opties dan je denkt. Met SEO software en andere hulpmiddelen kunnen wij nieuwe zoektermen voor jou opsporen en daarna de website aanpassen.
Je wilt steeds hogere posities in Google
Met hogere posities krijg je meer gratis bezoek uit Google. Hoe hoger je staat hoe beter. Met hoeveel zoekwoorden sta jij in de top 10. Welk percentage bezoekers komt uit Google? Is dit normaal voor jouw branche, of kan dat beter?
Je wilt je website inhoudelijk ontwikkelen
Welke pagina’s ga je de komende tijd ontwikkelen zodat de vindbaarheid verbetert? Pagina’s waarmee je zowel jouw klanten als Google een plezier doet. Weet je hoe je dit aanpakt?
En waarschijnlijk wil je nog wel meer. SEO gaat eigenlijk over heel veel details die allemaal perfect in orde moeten zijn. Dan krijg je de beste resultaten.
Zullen we een scan doen?
Stuur mij een lijst van 20 zoekwoorden waarop je gevonden wilt worden, dan laat ik zien hoe je er nu voor staat. Ik kan jouw website vergelijken met die van de concurrent. Is dat niet interessant?
Deze scan is de eerste stap naar verbeteringen, daarna kunnen we in gesprek gaan om een plan voor het eerste half jaar te maken. De optimalisatie voor Google wordt verzorgd door Aart van Voorthuizen
contact opnemen