Met een succesvolle website krijg je veel nieuwe contacten die geïnteresseerd zijn in jouw diensten of producten. Onderstaande punten zorgen hiervoor.
De bezoeker staat centraal
Waar komt de bezoeker voor? Wat wil hij op de website regelen? Wat geeft hem vertrouwen? Welk probleem wordt voor hem opgelost? De antwoorden op deze vragen bepalen de beleving van de bezoeker en wat hij uiteindelijk zal gaat doen op de website.
Afgebakende doelgroep
Kies voor een specifieke doelgroep en spreek deze op de website aan.
Professionele vormgeving
De vormgeving van de website maakt deel uit van de huisstijl en versterkt het imago en de identiteit van de organisatie. Met een professionele vormgeving neemt het vertrouwen van de bezoeker toe.
Heldere teksten
De teksten zijn geschreven vanuit het perspectief van de lezer. De teksten zijn kort en bondig van aard.
Een beeld zegt meer dan…
Met passende beelden ontstaat een sfeer die aansluit bij de doelgroep.
Presenteer jezelf als specialist
Een specialist wordt graag gehoord en krijgt vertrouwen. Met referenties, verhalen, testimonials of webinars laat je jouw deskundigheid zien.
Gestructureerde informatie
Structureer de informatie zo dat deze makkelijk is te vinden. Belangrijke onderwerpen staan op de homepage en zijn via de menustructuur makkelijk te bereiken.
Goede vindbaarheid
Met een goede vindbaarheid in Google krijg je meer nieuwe klanten. Alle webpagina’s zijn voor een specifieke zoekwoorden geoptimaliseerd voor Google.nl
Ook voor mobiele platformen
Je website is geschikt voor de smartphone, iPad en desktop (responsive design).
Roep bezoekers op tot actie
Roep de bezoekers op tot het aanvragen van een advies, het downloaden van een e-book of een ander gratis product om daarna met nieuwsbrieven en sociale media een relatie op te bouwen.