Kenmerken van succesvolle websites:
De bezoeker staat centraal
Waar komt hij voor? Wat wil hij op de website regelen? Wat geeft hem vertrouwen? Welk probleem wordt voor hem opgelost? De antwoorden op deze vragen bepalen de beleving van de bezoeker en wat hij uiteindelijk echt gaat doen op de website.
Afgebakende doelgroep
Kies voor een specifieke doelgroep, zodat uw diensten of producten onderscheidend zijn. U kunt de doelgroep dan makkelijk aanspreken.
Professionele vormgeving
De vormgeving van de website maakt deel uit van de huisstijl en versterkt het imago en de identiteit van de organisatie. Met een professionele vormgeving neemt het vertrouwen van de bezoeker toe.
Heldere teksten
De teksten zijn geschreven vanuit het perspectief van de lezer. De teksten zijn kort en bondig van aard.
Een beeld zegt meer dan…
Met passende beelden scheppen ontstaat een sfeer die aansluit bij de doelgroep.
Presenteer uzelf als specialist
Een specialist wordt graag gehoord en krijgt vertrouwen.Veelal zijn er mogelijkheden om met referenties, verhalen, testimonials of webinars uw deskundigheid online te laten zien.
Gestructureerde informatie
Stuctureer de informatie zo dat het makkelijk is te vinden. Belangrijke onderwerpen staan op de homepage en de hoofdpagina’s. Met een goede menu structuur wordt de bezoeker naar specifieke informatie geleid.
Goede vindbaarheid
Met een goede vindbaarheid in Google krijgt u meer nieuwe klanten. Alle webpagina’s zijn voor een specifieke zoekwoorden geoptimaliseerd.
Ook voor mobiele platformen
Uw website is geschikt voor de smartphone, iPad en desktop (responsive design).
Roep bezoekers op tot actie
Roep de bezoekers op tot het aanvragen van een advies, het downloaden van een e-book of een ander gratis product om daarna met een nieuwsbrief een relatie op te bouwen.