Wat betekenen al deze advertentie termen? Als je gaat adverteren zie je allemaal statistieken.
Lees meer ›Wat is benchmarking?
Benchmarking is een methode om de prestaties, de werkwijze en de managementvaardigheden van vergelijkbare bedrijven met een bijzonder goede opbrengsten of bekendheid te onderzoeken.
Lees meer ›Wat is Click en Collect?
Click en collect is een super handige methode om klanten producten op te laten halen en het voordeel is data.
Lees meer ›Noodzaak om #hashtags te gebruiken
Hashtags zijn voor social media wat zoekwoorden zijn voor Google, namelijk je vindbaarheid.
Lees meer ›In 3 stappen een betere nieuwsbrief
Het is de kunst om een nieuwsbrief te schrijven die echt waardevol is voor de ander.
Lees meer ›Bouw een reputatie op met reviews
Wil jij vertrouwen uitstralen en de ervaringen van je klanten laten zien?
Lees meer ›Van marketingfunnel naar salesfunnel
De marketingfunnel en verkoopfunnel zijn cruciaal voor het vinden en behouden van klanten. Maar hoe werkt dit?
Lees meer ›Online aan klantrelaties bouwen tijdens een crisis
Een klant heeft een probleem, jij voorziet ze met een oplossing.
Lees meer ›Hoe kan ik locatiegegevens van Google uitzetten?
Locatiegegevens van Google uitzetten. Hoe werkt dat?
Lees meer ›Update Google Analytics account
Met de introductie van AVG is het nodig de instellingen van Google Analytics langs te lopen.
Lees meer ›Het nationaal e-mail onderzoek van Blinker
Een aantal zaken uit het E-mail Onderzoek van Blinker op een rij (Bron: Nationaal E-mail Onderzoek Blinker) : Wat ontvangen we aan mail en waar lezen we het?
Lees meer ›Negen redenen om je account van Google Mijn Bedrijf bij te werken
1. Het is belangrijk.
Lees meer ›Hoe blijft je WordPress website veilig?
Wat kun je doen om je WordPress website te beschermen tegen geautomatiseerde aanvallen van hackers?
Lees meer ›Het meten en instellen van websitedoelen in Google Analytics
Elke website heeft een doel. Minimaal één, maar het kunnen er ook meerdere zijn.
Lees meer ›